Verkeerssituatie

Gelukkig heeft in ieder geval 1 ouder ook haar zorg bij De Gemeente Wijchen neergelegd over de verkeerssituatie.

We hebben samen een overleg gehad.

We zijn hoopvol, omdat we hebben gemerkt dat onze urgentie voor een goed pan is aangekomen.

Nu afwachten.

Is er nieuws, dan laten we het aan u weten.

 

Vriendelijke groet, Carlina van den Heuvel

« Terug naar overzicht