We kijken terug op een zinvolle studiedag.
Centraal stond ons eerste speerpunt: ‘Verdiepen routines in de school’.
Als team stellen we het inoefenen en de naleving van het stemgebruik in de komende weken centraal.
Stil is ook echt stil.
We zijn stil in de rij, stil als we door de school lopen.
Stil als het stemgebruik in de groep op “stil” wordt gezet.
En we gaan “doen wat ze zeggen” en “we zeggen wat we doen.”
We geloven erin dat voorspelbaarheid de tevredenheid van alle kinderen positief zal beïnvloeden.
Ook willen we elkaar steeds beter leren kennen als team.
Zo zijn we op het einde van de studiedag als team grappige opdrachten gaan uitvoeren op de kermis van Wijchen.
Dat was erg leuk en gezellig.
Zinvol, leuk en gezellig.
Hoe fijn is dat!

Vriendelijke groet, Carlina van den Heuvel
Directeur De Viersprong
