Terugblik jaarlijkse picknick

Gistermiddag hebben we als team genoten van de gesprekken met u en uw kinderen.

Gewoon verbinden. Dat klinkt zo weinig belangrijk.

Maar dat is niet zo.

 

Waarom is verbinding begin schooljaar belangrijk?

Dankzij de gesprekken gistermiddag kent u nu ook veel andere kinderen en ouders/verzorgers in de groep.

Heeft u de leerkracht weer een beetje beter leren kennen.

Een goede start op een fijne samenwerking komt in stand door verbinding.

Daar geloven wij in, als team.

Fijn dat we er zoveel kinderen en ouders/verzorgers gistermiddag vrij konden maken om te komen.

We snappen dat dit veel van u kan vragen.

 

Vanmorgen tijdens de dagopening hebben we met elkaar besproken hoeveel leuke ouders we hebben gezien.

Niet alleen de kinderen zijn leuk, maar ook u als ouders/verzorgers.

Dankbaar dat we uw kind (-eren) onderwijs mogen bieden.

 

Hartelijke groet, Carlina

 

« Terug naar overzicht