Klimaatbeheersing en plaatsing mobiele airco’s

Het klimaat verandert.

In onze bovenbouwgroepen is het in maart al soms ongewenst warm in de groep.

We weten dat er offertes zijn aangevraagd voor de plaatsing klimaatbeheersing.

Maar we weten ook dat alles langer duurt, dan we zouden willen.

 

In afwachting van de klimaatbeheersing hebben we alvast mobiele airco’s gekocht voor alle bovenbouwgroepen.

Deze zijn inmiddels geleverd en worden ergens komende week geplaatst.

Ook voor de groepen 1-2C, 3-4A en 3-4B bestellen we een mobiele airco.

Deze hopen we binnen drie weken ook in de groepen te kunnen plaatsen.

Voor de leerlingenraad, de MR en alle medewerkers is klimaatbeheersing terecht een belangrijk aandachtspunt.

We zijn erg benieuwd naar de toename tevredenheid over het binnenklimaat.

 

Hartelijke groet, Carlina van den Heuvel

 

 

« Terug naar overzicht