
Met de wijzigingen op ons leerplein in de aula is er een deels nieuwe plek gekomen voor onze schoolbibliotheek. Bij binnenkomst in de school zijn alle boeken dagelijks te bewonderen.
In het bijzonder bedanken wij onze bibliotheekvrijwilligers Bénine en Priscilla, die alle boeken opnieuw hebben geordend en een plekje hebben gegeven. Inmiddels is de bibliotheek weer geopend en lenen en lezen de kinderen weer met veel plezier.


